Saturday, May 26, 2012

Medan Indonesia Annual Family Trip




Sobss sobss sobss intronya..Sedih okeh.
Ikutkan pada jam ini tarikh ini kami bertiga sudah join our family ke Medan, 
atas beberapa sebab yang macam membuatkan aku rasa kurang sesuai untuk join, maka tetap lah aku di bumi Malaysia, kami 3 beranak tak dapat join :-(
Maka tercatat lah keuntungan sedikit untuk tiket Air Asia yang telah dibeli last year
Huwarghh dah la tiket QQ paling mahal, tapi takpelah nak buat macam mana.

Aku dah naik segan naik cuti selepas 2 hari apply annual leave untuk wedding Faiz, lepas tu 4 hari emergency leave sebab QQ warded kat Hospital Selayang haritu membuatkan aku dah cuti 6 hari untuk bulan May 2012 ni. Takut dah aku nak apply lagi 3 hari cuti. Reason seterusnya pula ialah lagi 1 week ++  Babah mula  exam jadi minggu ini adalah minggu terakhir kuliah dan ini saat saat genting tunggu soalan bocor .


Kalau tahun lepas kami buat umrah sefamily, tahun ni kami ke Medan, tahun depan tak tau lah ke mana, tungguuuUUUuuuuuuu...bukan senang nak kumpul satu family, last year umrah Salleh & She tak join, Salleh sailing, She pulak masa tu belum lagi jadi isteri Salleh, this year Medan Salleh still sailing, aku suami dan QQ juga tiada, She pula join the group.. :-(

Harap2 jalan2 1 family akan jadi satu tradisi, tapi apa yang pasti takmau dah beli tiket AA, membaziaq duit mak je chissss! Ada hikmahnya juga, kerana aku juga sekarang sedang sibuk buat arrangement untuk event di rumah next weekend..Jadi duit2 portion sopink tu kena alihkan pada event lah nampak nya hehehe...

1 comment:

Iszuanie Che Ilias said...

xper sumernye ada hikmah.... mana tau len kali leh pergi UK ker hehehhee ulu kinta or ulu klang???? wakakkakaka