Thursday, May 31, 2012

Ting Tong

Minggu ni masuk ofis memang tidak boleh fokus, tiada banyak kerja sgt, semua nya boleh sap sap soi siap orang kata, bila dah tak berapa nak ada kerja ofis kena pulak tengah sibuk gila kerja personal..Yaaaa memang sibuk gile this few weeks ke sana ke mari sikit sikit ulang kedai kek, sikit2 ulang kedai plastik, sikit2 pergi Tesco, sikit2 google itu ini, sikit2 update organizer, wooooo..

 
Before masuk ofis konon berazam tak mau masuk FB, sekali lepas kenyang sarapan, eh nak cek email kejap la kang ada orang request or enquiry apa apa aku terlepas dateline mati aku kena bambu, Sesambil tunggu loading tu bukak pulak new tab tekan pulak bookmark "facebook", disapa pulak oleh kakak ipar ke, kakak sendiri ke abang ke udah melarat, lelagi dengan kakak ipar yang tengah sama dok planning event satu hari suntuk dok bincang tak sudah2. Selagi tak selesai selagi tu la nak itu nak ini itu ini pening kepala, nasib dia sekepala dengan aku kalau tak aku rasa mau dia datang ke Kepong ni belasah aku hahaaa...


Cepat laaa masa berlalu, lepas ni boleh pikir plan raya pulak..Heh raya??? Yahooo raya Ipoh tahun ni...:-)

2 comments:

Noorul (SiaJNaD) said...

wah shonok shonok... kita raya ipoh juga tahun ini.. yeay!!!

» NAJA « said...

hehehe Imma tahun lepas kita raya Johor sama sama ye hehe, tahu ni turn ipoh