Monday, August 8, 2011

Geng Kapak Iftar 2011

Untuk 4 tahun berturut turut dan tahun ini baru la aku berkesempatan join kawan2 untuk beriftar bersama. Bertempat di Quality Hotel Jalan Raja Laut, KL 6/8/2011 yang lepas.

Kali ni senang sikit berurusan sebab ada FB kan..Actually Geng Kapak (GK)  nama ni aku main hentam je taruk terus melekat kan. Ahli ahli nya adalah kebanyakan nya budak yang pernah sekelas senang citer classmate aku la. Ada yang antaranya dari darjah 1 okeh sampai skrg masih lagi berjimba bersama sama walau dah beranak pinak tapi kami tetap menten berkawan.

GK juga selain port bergosip secara jemaah international, kite ada juga buat main kutu, kite ada aktiviti2 lain bershame shame. Bukan ramai pun dalam belas belas orang je walau tak semua join pun kan..Silap silap ada yang 'hide' group lagi kan :-) tapi ada aku kesssah? Hahaha...jokes je okeh..


Sabtu lepas dalam 17orang dari kiteorg yang dapat join tak termasuk kanak kanak ribena yang menggegar stage masa penyanyi2 hotel tu perform. Hahaha.."ibu i bayar laa. ada i kesssah" entah2 budak2 pun pikir gitu kan.

Makanan dia boleh la not bad, aku macam biasa la hajat nak makan lagi banyak tapi dah ada aktiviti mak mak kan (apa lagi pegang anak la) so gossip session pun tak sempat nak join sgt. Bukan gossip mengata apa pun tukar2 cerita update tentang diri masing masing je. Jangan la salah sangka uols nih maklom la lama tak jumpa sibuk sana sini kan..


Apa apa pun mereka semua best!!
Nak curs curs gambar dari FB diaorang lah mine punya belum uplod lagi :-)

 Kekanaks gembira atas stage 

 Kiteorang..

 Malam tu Dee pun ade, host kan majilis

 Manje Babah, mama sangat jeles. Uwekkkk!

 Tapi tetap sayang mama kan!!!

Ngangaaa..
 Makan banyak sekali.Sedapss

Happy faces * Qhalyf kenapa nak belasah Bayam tu?


Ok itu saje..best...

5 comments:

sukahati said...

"kite ada aktiviti2 lain bershame shame" - 2 kali aku baca ayat ni. mula2 baca ber-shame shame....pastuh pelik...ape plak nak shame....tukar jadi bermalu-malu...tak sesuai jugak....pastuh baru perasan...bersama2 rupanya...cehhh :p

Ayaa Sofea Malaysia said...

masih tak berkesempatan beriftar bersama mu kawan kawan sob sob dan sob

» NAJA « said...

Kak Suka - Sebut cara Ajai n Nurul tau


Lin - Mana tau ko dpt transfer Petronas HQ dan Jani dapat transfer Uitm Shah Alam :-)

Luv like this.... said...

alolo..qhalyf mata sgt cntik :)

Sal Abdul Rahman said...

hah hah alep konon meluat la tu!