Saturday, November 20, 2010

Saturday Wishes

Gembira juga kerja di hari Sabtu Sebab kerja2 yang kecik2 tu dapat dilaksanakan dengan bahagia sekali tanpa gangguan makhluk makhluk melalui corong telefon, email, fax dsb..kalau ada pun satu dua saje lah yang aku akan kata "wait until Monday ya" mati sana kauuuooo... Sabtu juga best kerana boleh pakai jeans dan tshirt selipar nipis nipis cam nak pergi market hehehe..



Harini 20/11/2010 Selamat Bertunang untuk adik iparku Muhammad Salleh dengan Shaera Iliana..Cepat betul ikut jejak langkah abangnya. Tapi yelah dah bercinta dari zaman sekolah harus la bila dah berkemampuan dan stabil terus je la plan ahead kan buat apa nak buang2 masa brcinta lama2..Selamat bertunang juga untuk sepupu ku Fahmi...Ramai betul junior2 aku pun dah nak bertukar status..Ohhh tidak!! terasa sgt tua diri ku ini..Auuuuwww...mak bedah dah masuk zaman makcik makcik u olss..zaman i ols skrg zaman kendong anak, bawak beg besor dalam ade spare susu botoi, diapers, baju kat tangan pegang kain lap air liur leleh.i ols juga kena pakai sandal flat, paling koman pun wedges.nak suruh i ols pakai heels tumit tinggi tajam mencengkam...oooooohhh tidak....tak pe itu satu kenikmatan juga kerana si comel sentiasa bersama. Takpe lah tua pun tua la u ols.Makna nya tu mak dah rasa beberapa stage yang junior2mak belom rasa kan..Pengalaman tu kan berharga...



Rasa sedih juga tak dpt nak balik untuk join mertua ke rombongan meminang itu walau hanya satu daerah tapi memang dah tak boleh nak elak..Sian kat Uncle Salleh Qhalyf itu ye..Terima kasih juga Uncle Salleh sebab bagi mama & abah give from his journey around the world..

Abah dapat torchlight ini..Terus abah lupa kat Maglite mama bagi :-(

Mama dapat ini...:-)


Qhalyf apa lagi dapat ini laaaa...Masyuk la anak mama pinjam boleh?? Dapat bonus raya cina bayar balik..Hahahhahaha

" TERIMA KASIH DAN SELAMAT BERTUNANG UNCLE SALLEH & CIK SHAERA..."

2 comments:

Sal Abdul Rahman said...

lama dh x beli perfume ;(

» NAJA « said...

mak pon..last perfume kawin tu pehtu adik ipor bagi tu..tak habeh2...