Monday, November 29, 2010

Most Beautiful Sunday





Tempat ini sentiasa SYORGA. Love!
Most beautiful Sunday adalah kerana telah membakar banyak  kalori juga Sunday semalam itu juga adalah reward kepada ketabahan aku menjadi isteri dan ibu kepada seorang pekerja dan siswazah hujung minggu dan reward juga kepada diri aku kerana berjaya menghayun mop dan penyapu mengilatkan lantai rumah jam 2 pagi Sunday itu. Semua itu termasuk jalan jalan itu semua satu kepuasan. Suami layankan saje. Terima kasih daun keladi esok lusa kite jalan lagi
Kite juga telah sopim sopim di sini sebagai terapi kesihatan minda mama dan bayi, walaupun bayi tunggu di luar, mama di dalam, terapi itu agak kesampaian juga rasa. 'Agak' itu adalah kerana anak tidur di pangkuan Babah di bench luar :op..
Banyak lagi kita sopim sopim mahu menterapikan jiwa minda sertai memuaskan napsu serta pelbagai alasan walaupun hanya sopim sekecik2 barang tapi ia sangat berhasil. (Berhasil?)


Babah juga telah menambahkan lagi dos terapi itu dengan ini. Kami makanan dengan penuh rasa kasih sayang..muhahaha...Baby minum tutu sudah!

2 comments:

Sal Abdul Rahman said...

shopping mmg best giler kan nok! esp. taim tgh masyukk lah hah hah ;p

Noorul (SiaJNaD) said...

yeay soping!!! penawar bg kaun ibu hehehe...