Saturday, November 7, 2009

Hari yang tenang.....

Iye tenang sampai sakit kepala aku makan tido makan tido sementara tunggu husband balik dari keje2 breakdown petang2 Sabtu ni..aih...Tapi senang hati buat pertama kali nya dalam 2 bulan ni dapat buat laundry habis habisan..


Aku dah sampai tahap download game menunjukkan kebosanan yang di tahap agak serius. Paling disaster bila cubaan mengadap laptop style dulu amat tidak boleh di amalkan sekarang kerana takut yang 'di dalam' terpenyek..hehe dulu sambil meniarap boleh aje mengadap lappy sekarang no no no..so how? jenuh mak adjust posisi okeh! :-p


Minggu ni aku tak muntah2..actually aku so far alhamdullilah takde morning2 sickness ni.Pagi2 aku boleh buat breakfast smua...cuma aku dah dapat baca kesimpulan nya yang buat aku flat dan muntah dan lembik kadangkala adalah kerana tidak makan! Aku hilang selera makan sebenarnye..Tu sebab aku tak makan. Malam kelmarin adalah kemuncak aku tak makan malam tu sebab betul2 rasa tak lapar..sampai tengah malam aku dah tak boleh tidor, sakit dada dan perut yang sangat pedih dan muntah2...Rupanya aku mmg la tak lapar..but untuk dia sangat lapar sebab ape pun tak masuk untuk malam tu kan..Sungguh kejam tak aku??


Progress lain ialah kaki dan tangan aku mula membengkak oh noooo....Baju2 masih boleh di sarung cuma disaster part nak kancing..Adehh hazab mak nak dok kat kerusi ofis ok sendat! haha..




Hujan2 lebat cenggini jangan harap la dpt menikmati rancangan Astro..Ko tonggang tonggeng ler tv tu haram akan dapat punye. Nasib berukben takde prob sangat takde2 pun kuar masuk gak YM aku kan..Menyampah betul lately dia buat perangai teruk jugka si Celcom ni..Jangan sampai buat mak propah balik kat SKMM dan Consumer Society..jangannnnn! Bingit betul kalo time hujan2 ni...Macam2 bunyi car alarm yang kluar bila kilat sabung menyabung..Yang bercakap2 pun ade..Aihh...Sekali kilat kuar la suara robot ko tu...Macam la best!


Terasa nak buat jemput2 laaaaa...best nye nyum nyummm....lets cooking!

2 comments:

Unknown said...

kain mmg harus tak boleh kancing puan aiza..jgn paksa kancing
biar je..tak terlondeh pun kan

huhu..nak meniarap skrg mmg harus tk boleh.. tidur lagi seksa..
mengiring jel ahh jawabnya
kena yg malas minum susu mcm i ni, rasa lah sakit2 tulang smua
skrg makin terasa dia punya sakit, nak bergerak pun seksa
moral: jgn malas minum susu.. i naj gi carik pil kalsium ni

» NAJA « said...

ekk sakit tulang? camno rasanye tu? tak minum annum ke?

Kite takut sgt tertido lasak2...tp aduh tak sedar laa....