Sunday, November 8, 2009

Di rasuk KERAJINAN

Di sebabkan tak tahu nak pergi mana dan akibat malas nak bersiap2 di tgh hari yang panas, mari lah berasap kan dapor...Di saat2 di rasuk kerajinan ini maka terhasil la makanan makanan berikut :-

Santapan tengah hari (Sambal Sotong, Kangkung Belacan, Sup Ayam & Tempe Goreng)

Santapan untuk teatime cubaan kesekian kalinya, even roti yang tak enak rupanya tapi sangat lembut rasanya...Coneydog tiru cam A&W (cakap terang2 TIRU ok!). Berapi telinga dek penangan blackpepper..Wah!


Mari Berjoging Ayuh!!!

5 comments:

Dayu said...

wow!!! rajin tul u buat lauk byk2
kalau i, ada satu cukup dah
bukan pe, takut tak habis
tak pun masuk perut kucing kat umah tu.

sambal sotong.. i baru nak buat malam ni..

» NAJA « said...

banyak tapi kuantiti nye sikit2 je Dayu..Tak habis panaskan repeat makan 2 hari berturut2 hahaha...
Seronoknyer u bela kucing nanti jgn sampai alah ok!

newlifenewbeginning said...

aku tabik spring kat korang berdua yg masih bole memasak..

aku pon tatau bila aku leh masak, dah masuk 2nd trimester pon sama je aku tgk hehe..bkn bab muntah, aku xleh tahan bau la beb, aku xleh tahan bau bergoreng, bau minyak tu..bau nasik tgh masak..bau sambal..pergh memcm la..so kesimpulannya i kenot cook..

Anonymous said...

nok....mabeles lah u masak nok!! kelaz...mak tabik spring kt u nok.
sambal sotong dgn tempe goreng...good combination. good good.

Sal Abdul Rahman said...

glerghhhhhhh lah menyelerakan!! tidak!!! mak mau coney dog itu!!!!