Tuesday, September 1, 2009

Weeeee...


Salam sejahtera ke atas kamu semua!



Baru 11jam tiba dari JB yang perjalanan nyer amat lah melenguhkah vontott ye puan puan..Kalo balik Ipoh tu dua kali kelip mata aik dah sampai tol Simpang Pulai @ Sungai Buloh dah..ni pejam celik pejam celik tak jugak sampai aih...Perjalanan yang selalunya boleh mengunyah sepanjang masa dan meneguk 100Plus di kala terik matahari memancar namun kali ini asyik lah jeling seat belakang yang memuatkan lautan makanan termasuk the most delicious kerepek yang mana aku adalah Die Hard Fan kerepek Johor.



Kali ni balik berpuasa di rumah in law..Best je rasa terisi je hari walau siang tu dalam 3 4 kali round tido jugak :p dan yang penting aku dpt juge resepi dari MIL ttg kek blossom tu yang tatau bila aku mau buat..tapi dari zaman bertunang lagi aku sudah adore sama itu cute little greeny cake! MIL aku ni masak mmg pantas dan semua benda dia masak nampak ringkas padahal kalo aku google resepi dua tiga kali ulang baca arghhh malas ar macam payah je..ini dia main campak2 je senang sangat dan kepala aku ligat nak hapal step step campak tu..dan harus praktik campak campak kat rumah yang kalo hasil nya bagus licin dan kalo tak bagus entah2 mesi husband rasa macam nak campak aku ke bawah rumah pulak hahaha!



This weekend pulak harus pulang ke Ipoh demi menegakkan KEADILAN! Haha sian blacky mesti tayar blacky penat ke Selatan dan Utara kan. Yang penting antara benda yang aku teringin dan payah nak cari tanpa jejak Cold Storage dah aku dapat kat JB dan yang penting dari Makkah. Thanks to Kak As jiran inlaw yang tak sudah2 berbudi since dari kerja kawin lagi..Murah rezeki Kak As lah mintaknya ye..


Dude! Its a White chocolate somemore!

5 comments:

Iszuanie Che Ilias said...

bestnyer.... heehhehe minggu nih balik tanjong plak yek.... best best...

Sue Mommy Cinta & Airis said...

jauh nye perjalanan....minggu ni aku pun nk blk ipoh jugak..huhuhu..ey ey...bagi tau la resipi yg ko dpt tue....

» NAJA « said...

Manje - Iye..kan aku cakap demi menegakkan keadilan! haha

Sue - Ayah ko dah ok? Ko tetiap minggu ye balik rajin benar..Hehe ok nanti aku share ngan ko bagi aku buat dulu jadi ke tak..hehe

Unknown said...

i tak balik JB
tak balik pahang
konon mahu berlaku adil
namun hakikatnya...
akhirnya berbuka kat umah kakak dia
bersama family dia
bersama mak dia..
oohh..ohhh...

» NAJA « said...

hahaha ohh ohh tu kenapa Dayu..