Saturday, July 4, 2009

Kata kata orang lama....




Kata kata orang lama kalau rumah kita berterbangan rama rama, maka adalah tetamu akan mengunjungi rumah kita..ya bennarr..Mak Abah ku datang di weekend yang lepas dengan niat yang saja saja kerana aku tak jadi balik ke Ipoh. Kedatangan juga membawa buah berduri kesukaan ku..Wah! Sentimental feelings beb!



Sila makan sampai kena bukak kipas to the max atau seperti tidur di sebelah unggun api berbara besi panas..7 bijik dedicated specially to me and mrbba dan semua ibarat 'kucing tidur'..yummylicious i tell u!!

Dan saya juga berjaya manage kapasiti perut saya untuk kweytiau kari di kedai Abang saya di Connought..

Sooooo yummy!!



The secret recipe!


Great!!

2 comments:

newlifenewbeginning said...

huii durian..
aku ni kalo bukak cite mesti kene kutuk. dulu masa kekecik aku suka makan durian, tp lepas aku ikut mak aku gi overseas dok sana 3 thn balik msia smp laa ni teruih tak suka durian dah..bau dia lagi la..migraine aku hehe. dah murtad

» NAJA « said...

kekeke..aku tau nak buat camne?
Aku kena sapu isi durian (pilih yang mana paling kuat sekali) pastu sapu kat idung ko mieza...Sure migrain ko tu hilang hahahaha...Hubby mu cam no?