Wednesday, June 17, 2009

Tag.Aku tgh bosan.

1. Apakah perasaan anda sekarang?
Of cos lah happy, but sedikit kacau bilau nak catch up all the task yang di tinggal2 kan lately.
2. Saya nak makan?
Dari semalam dah tanya bertubi2 kpd mr.BBA saya..BILA NAK MAKAN BUFFET..Kalo dapat makan buffet shushi kat Shogun OU lagi kool!
3. Saya tak suka?
Kalau fauna tak suka tikus, kalau manusia tak suka yang show off dan too emo, kalau flora tak suka yang berduri kecuali durian
4. Impian saya?
Dalam masa terdekat ni? Ermmm lagi mau tanya kah? Pikir sendiri!!
5. haiwan yg saya tak suka?
Aik kluar balik soklan ni. T.I.K.U.S dan yang bervulus..Geli akuh!
6. Saya harapkan?
Sama jawapan macam soalan no 4.
7. Jika boleh putarkan masa?
Nak amek SPM balik dan tak nak jadi kuli sekolah a.k.a PENGAWAS!!
8. Saya pada 10 tahun akan datang?
Berbeza dan terbaeekkk dari sekarang..tak boleh nak agak. Nak yang best2 jer.
9. Handphone saya adalah sebuah?
Kata Sony Mania..W700i.
10. Saya pernah bercinta sebanyak?
Erkkk lupa dah..tanya best buddie aku lah..yang pasti mak HAWT dulu okeh :p
(Matilaa tanak reveal angka takut kena lepuk)
11. Kawan-kawan saya?
They all RAWKSS!! dan saya ramai kawan fefonenn dan saya ramai kawan lelaki dan saya tak berapa banyak kawan perempuan, kalau ade pun pasti mereka macam peel lelaki dan adakalanya berpeel fefonen. Ahakss
12. Pernah dikhianati?
Pernah jerk..Cam lahanat perangai dia.
13. Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
Sumpah dia jadi jelmaan pocong berkuda macam cerita hantu indon..Erkk tapi tak bleh..ade dia datang ketuk umah aku..Larikssss

No comments: