Friday, May 15, 2009

Jangan bagi aku mengamuk

- mak merajuk, lama nak pujuk so terus tak boleh datang KL

- tailor tak bagitahu awal2 kain tak cukup

- kain ko tak boleh beli 4meter, kat angsana tu tak cukup 4 meter ada 2 meter, kena pegi singapore cari songket bunga sama.

- rabu depan aku datang KL, tolong jemput kat puduraya ye, kalau dah siaplah.

-Nanti aku call ko Selasa depan



Ya Allah Ya Tuhan ku Maha Suci Allah
Kurniakanlah perjalanan yang mudah untuk aku selesaikan sebuah majlis perkahwinan ini.
Semoaga dugaan ini ada hikmah yang baik di sebaliknya..
Kurniakanlah hati yang tenang dan kesabaran yang tinggi pada aku saat saat begini..
Amin..
I'm headache. I'm speechless.What the heck?Pls help me...

4 comments:

abanglong said...

my prayers are with you... all the best my pren.

newlifenewbeginning said...

buat solat hajat, byk2 berdoa lepas solat tau!

Sal Abdul Rahman said...

sangat keji! jahanam ittew arbox!

tp tu lah kan..nk marah2 dyer sgt riso gak..tkt dyer sabotaj baju kawen ko.. huhu sabo je lew..

» NAJA « said...

Thanks to all..
Skrg guwe dah malas nak pikir pasal baju tu..Tanak push dia sgt..Biar dia ingat i ni cool kan..
Chettt!