Monday, February 23, 2009

Terima Kasih

Tah tiba tiba rasa cam berkobar-kobar-sayangnya-kat-mok-

Susahkan nak dengar i nak cakap sayang-sayang bagai ni kan..Cam geli jer kan kan

U pun sama susah jer nak cakap sayang..U cakap i ni 'mok' lagi banyak dari u cakap u
sayang i..Hehe..Tapi i'm also feel free to kutuk u that u are also the 'mokness' in the world..Haha ada bran ke bro?

Anyway tiba-tiba je cam nak cakap terima kasih sebab banyak je sabar dgn karenah i menjelang beberapa bulan ni kan..sabar ye! Orang serabai mmg mcm ni..

Ala u ingat i ni tak sabar ke dgn u..sabar tau..kalau i tak sabar dah lama i terjun dari tingkap bilik i ni tau..

13 comments:

Anonymous said...

ha...ada brani...terjun jelah yunk..
mane tau..alih2 masok wad bleh bt diri anda lebey kurus...ggiiizzzuuu.
gurau2 je okey..

nizam_5282 said...

Giler ah dingdong Jiwang...

» NAJA « said...

jiwang ke? Haaa tau pun geli kan..Memang geli jer..sekali sekala 2 kali dapat pahala.hahahaha

Sal Abdul Rahman said...

geli geli tapi ku mau..

geli geli tapi ku asyik..

ah ah ah


( hah! pk lain arr tue!!! )

Dayu said...

heheheheh
sgt sweet..
alah..takde nak geli2 lah
Express ur love!!!

» NAJA « said...

Haha baru satu entry jiwang korang rasa lemas yek...hahaha belum mak buat blog jiwang2 hari2 ku menyayangimu, aku rindu kan mu..bluwek bluwek bluwek..
Susah okeh mak nak cakap sayang2 nih..

nizam_5282 said...

Lagi geli dari ulat bulu.... Yurk...

Sal Abdul Rahman said...

nyah.. mak pon nk wat satu entry jiwang lah camnihs!

Anonymous said...

noq...u nye blog semakin menarik...
lawa ggggiiiizzzzzuuuuu
-momo-

» NAJA « said...

well..u know me kan..haha cam ape jer..
Hey i know u hidding something from me..
is it regarding my words in my shoutbox? Ahh i dont care Mo..i still need the chocolate banana drink exactly like yours last time..i dont care!!! Hahaha jahat sungguh i kan.

nizam_5282 said...

Ko jahat ngalahkan kucing yg selalu mengganggu aku di kala tidur malam hari...

» NAJA « said...

hahahahhahahhahhaha..ape aku kaco..
mane ade..aku ehem ehem jer salah ke

nizam_5282 said...

Kec la lu... Sepang sepang...