Friday, November 7, 2008

sindrom M

Kenapa aku malas..

OO penat kot..series keje aku mmg penat..macam lipas kudung hari2..sampai umah rasa dah total lost..rasa nak tido ngan baju keje sampai esok pagi nya..tapi apesal tak kurus2 gak..ish..Tapi series kalo aku tak minum MINUMAN TENAGA sure aku melepek jer..Dah tak pasal2 kene jadi pembeli setia minuman tenaga...aku rasa takat kacip ke kicap patimah ke tak jalan dah....main minuman jantan dah aku ni..TONGKAT ALI tu! Haha Ade aku tukar hormon sat g..Mampus..Yah ko kawin dgn aku kalo aku tukar hormon dan berperasaan terhadap wanita..kakaka



Aih tak leh jadi ni malas2 macam ni rezeki susah nak masuk..
Aku berazam lah tak nak merungut2 mengeluh2 kalo ade kene buat sesuatu..Baru berkat kan..Buat lah semua benda dengan ikhlas...Nak jadi macam Encik Wahab...biar susah dah hazab keje yang datang...dia buat dengan bersungguh2 dan tak penah cakap buruk or komplen keje tu...tu pasal rezeki dia bagus2 sahaja..

Semua malas...kemas bilik, kemas dapur, kemas kain baju tah ape tah benda lain yang aku tgh syok pikir sampai jadi malas..

3 comments:

Sal Abdul Rahman said...
This comment has been removed by the author.
Sal Abdul Rahman said...

tidakkkkkkk tukar hormon????
takottt nokkssss!!!!
ahahahahhahahha~

weii jgn minum sgt tongkat ali beb. tu kan jantan nyer minuman.. mmg leh mengganggu hormon pompuan. kalo ko nak pemberi tenaga semulajadi, minum GREEN TEA! Braper kali mak nak pesan ni noks? mak ni dh amalkn lama..mak ni kalo nak ikut melepek, mmg macam vegetable tau..bukan melepek sbb penat kt opis, tp sbb after opis aku ke gym..balik lewat tido lewat. esok pagi nyer mesti jammed..

jadi mak cuma amalkan green tea jek.. alhamdulillah segar badan & mata.. personal trainer mak pon suh minum green tea utk bagi tenaga bila workout..

ada paham? GEEN TEA!!!

btw, green tea kn baik utk diet juga..?!!

Suri said...

kalau agak2 rasa malas melanda, cubit lah diri anda!! heheehe i always do that supaya rasa sakit.. :p