Friday, October 24, 2008

PowerGen Asia Exhibition 2008

This year Malaysia jadi host so start dari 21st to 23rd October berlangsung exhibition ni kat KL Convention Centre..Exhibition ni actually khas untuk Heavy Industries and Construction for power supplying contohnyer kat offshore, manufacturing ke..

As this is a core business of my company and our majoring is supplying up to maintaining to Govt. sector actually memang nak tak nak kene take part jugak..
Aku biasa lah dari dulu lagi memang keje2 belakang tabir tak boleh nak elak even baru nak masuk 3 bulan aku kat sini..Terasa macam 3 tahun plak :p

So lebih kurang 2 minggu bertungkus lumus siapkan order, payment, shipment delivery dari Italy termasuk nak arrangekan boss2 Italy tu punye logistic sepanjang 5 hari kat KL ni..Akhirnye berlangsung lah dengan jaya nye semua perkara..Alhamdullilah..

Aku actually tak payah pegi pun benda ni..more to Technical Department aku just buat arrangement je..Aku dah plan macam2 nak bersuka ria kat ofis sebab big2 boss semua takde kan..Tetibe lak hari kedua tu aku masuk2 jer ofis staff Service Department Kak Min interkom aku suruh bersiap.Dia kata boss call pagi2 tadi bagitahu harini Deligasi JKR akan turun melawat booth and aku the main person yang banyak liaise dengan Head2 JKR ni bila diaorg nak mintak tender budgeting and aku kene lah mengadap dieorg.OMG masa ni aku dah terbayang dah muka2 Ir Ir JKR yang tuttt tuttt tuttt...Adoiiii malassss nyer..:p

Aku dengan takde heels lawa nyer..Dengan pakai baju kurung raya 2 tahun lepas yang benang dah terkluar2 nyer di tambah baju kurung itu tidak bergosok sebab tak sempat ye u olss and yang penting KALER MERAH ye!..Wakkluuu!!!!!!!! Aku datang keje pakai selipar jer..bawah meja mmg ade heels sepasang tapi yang dah capek jenih berjalan setapak dua tapak kaki rasa nak tercabut..Pikir punya pikir inilah masa untuk aku kenal betul2 bidang ni..so aku pun pegi lah dengan rasa hati yang bahawasanya aku lah yang paling selekeh dan serabai sekali kat Convention Centre ittew..

Tapi kalo keyakinan diri dah boleh di kawal..semua benda2 ni kite leh easily overcome ye dak..Kesimpulan nye aku buat selamber jer lah...Yang penting ade sorang deligasi Filipina ni masa aku cakap dgn dia (aku bantai cakap melayu sebab muka dia macam melayu jer)..dia leh ingat booth co. aku kat mana....Ahaaa..Itu dia penangan baju kurung merah menyala mak ye u ols! Kekeke..










**Malas nak letak photo caption..Merasa la gambar gegar2 pakai hp jer..:p

No comments: