Sunday, June 1, 2008

Hadiah di malam hari..

Harini best jugak kerja..(even hazab bekerja di hari Ahad)

4jam pertama fokus habis habisan dengan month end report..Yeeehaaa..Mission completed!

Melayan2 blog bagai.. Tetibe ade manusia yang teruja bercuti di hari minggu datang melawat aku kat ofis..

Tujuan dia untuk menghantar kat aku hadiah bombastic:D

Suke ko ekk cuti hari ni..Ko tunggu lagik 2 minggu haha! (Dia tengah malu tuh)


Tu diahh hadiah bombastic dari Nami..:D

Anyway terima kasih sanggup dari jauh hantar kat aku nasik kenduri ni..
Ko macam tau tau jer aku teringin nasik kenduri setelah sekian lama tak pegi kenduri..
Selamat Pengantin Baru dan Semoga berbahagia abg. kepada Nami..


p/s: to Nami..tadi tu aku cakap ko kurus saje jer nak bagi ko perasan..haha

2 comments:

Suri said...

haish mana ada orang keje on sunday?? eeeeeeeeee dgr sunday pun dah tension je kalau kena keje... boring boring..

Najashukor said...

puan suri...kalo semua orang cuti hari minggu tak berkembang dunia ni..hehe..ape nak buat dah 2 tahun hidup tak normal macam ni..inilah nasib orang keje bahagian operation..takpe! another 2 weeks to go babeh!!