Wednesday, June 4, 2008

Betul ke?

H: "Oi buat ape setan?"

Aku:"Keje ler setan..Tak sudah kerja aku menimbun2"..

H: "Oi p isi minyak..Boss aku baru balik meeting dengan Pak Lah kat Putrajaya
esok minyak confirm naik..naik 78sen!"

Aku:"O yeke..ape lah semua nak naik..Ni semua korang yang keje ngan co. minyak ni
lah bonus berdentum dentum"..

H: "Haha bodoh lah dia ni..tak de maknanye!"

Call from H ( Lintas langsung dari Menara ExxonMobil)


" Isi minyak tangki full skrg..Minyak naik esok"

SMS From Ed KPDNHEP


Next..Apelagi yang nak naik.....Sudah lah..
Harini banyak betul kejutan..Dah macam Akademi Fantasia plak aku rasa..

1) Call dari abah yang tgh susah hati...
2) Orang lari dari pinjam duit Ah Long..
3) Drama swasta depan bank bawah ofis
4) Minyak naik 78sen

Next apelagik...ah sudah lah..kepala rasa macam dalam spinner washing machine!

No comments: