Friday, June 6, 2008

Polimik pagi Jumaat

Check my handphone yang dah digodek seseorang malam tadi..
Huh pagi ni tgk inbox..Ade plak mesej2 yang membuatkan aku terkejut..
Terkejut bukan ape sebab ada sesi berbalas2 SMS lagi..kakaka lawak pun ade..
Erkkk...i'm speechless..Teringat kisah kekantoian aku 2 tahun lepas..
Tapi kali ni tak takut pun sebab bukan kantoi pun..

Tah malas nak pikir..
Aku pun takde sangkut paut dengan dia dah..
I'm a part of somebody now..i'm a mrs.S wannabe bak kata cik sumarlina kite.:D
Biasa la dulu2 zaman kegemilangan @ zaman kurus slim shady i kan..:D
I kan ramai peminat:D
For mr.S..tak payah pikir2 benda ni...
Lahar kan jer lah...i tak CURANG punnnnn! KeziS taw..

2 comments:

shahril aley said...

betoi ke u tak curang dgn Mr S?
boleh caya ke?
hahaha...

kidding aja :)

Najashukor said...

idak ler...
kenapa
tak percaya ke