Saturday, May 10, 2008

Tag by Incik Aley..

1. Link to your tagger and post these rules on your blog.
I've been tagged by Incik Shahril Aley hehe..1st time lah pulok di tag tag bagai ni kan..


2. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird
1) Sama macam ko lah Aley...aku tak tau kenapa aku punya stail membaca ialah dari page belakang..tak kire lah magazine ke, newspaper ke..Kalo aku mula dari depan sure aku tak kan katham nye reading materials tu..Dan aku mesti ada budget untuk reading materials ni every month..Atleast mesti ada Cosmopolitan atau Female kalo tak rasa tak lengkap jer..tapi ingat ye..baca dari belakang tau.:p


2) Suka mengemas rumah, melaundry di waktu malam...lagik tgh malam lagik bagus..Sebabnye waktu keje aku very the oddtime dan since dari aku belajar aku memang suka tido lewat..(tgk eyebag guwa lah beb!)



3) Barang toiletries aku selalunya aku tak guna sampai habis. Contohnye macam pencuci muka ke shampoo ke..Mesti tak habis pakai..sama ada beli yang baru atau tukar brand lain terus..Bukan nak bazir tapi memang susah nak habis..maybe sebab cepat bosan kot..Nasib baik so far aku tade berdepan masalah dengan tukar2 barang nih.



4) Tak suka ikan besar..Siakap dan sewaktu dengannye..kalo hidang menu ikan siakap dan ikan jaket..for sure aku makan ikan jaket..Aku tak kan heran ikan besar2 mcm tu masak lah 44 rasa sekali pon..



5) Aku ade satu peel di mana bila satu satu masa tu aku rasa macam malas nak bercakap, atau menggerakkan anggota badan aku..kire macam tengah mengelamun dok diam diam lah tuh..bila tiba time tuh..panggil lah aku sure aku buat bodoww jer..rasa cam berat dan malas jer nak jawab or bercakap2..



6) Akan balik ke Ipoh at least sebulan sekali dapat 2d1n pun jadik lah..Kalo tak balik lebih sebulan rasa tak fresh jer otak..Mesti sebulan sekali..dah almost 7 years kat KL ni itu rutin aku..Aku tak kire kalo ade orang kata aku gile balik malam ni esok tengahari aku dah cabut balik KL balik..so what? who cares kan.. haha..



7) Atas permintaan Aley jugak aku pun letak lagi lah pasal makan..Aku tak suka nasik lemak pelbagai lauk..bagi aku kalo makan nasik lemak campur2 lauk aku dah tak leh feel dah sama sambal nasik lemak n nasik tu itself sedap atau tak..nak2 yang berbungkus daun pisang lagik aku tak suka campur lauk lain..kalo nak lauk bagai baik ko makan nasik biasa kan..Tapi sedarlah Cik Aiza nasik lemak tu tidak bagus sbenarnyer..haha..Sudah!


3. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
Alamak mana ade cukup 7 pun kawang kawang aku yang ade blog..
Hentam jer lah sape yang kena..

1. Amy

2. Nizam

So tu pun kalo dieorg ade ternampak mesej aku kan..so aku akan...

4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.



Sekian saja...:p

2 comments:

shahril aley said...

tahniah anda telah melengkapkan misi ini. huhuhuh org eksited blogging boleh tahan ye :)

» NAJA « said...

eleh..baru2 memang ler gitu..tunggu lemau nti..mau sebulan sekali hapdet..:p