Monday, July 1, 2013

Mengantuk

Assalammualaikum,


Keadaan mengantuk anda, tapi anda tak boleh tidur sama ada di pejabat, di sekolah, di dalam kuliah, di masjid dan sebagainya, bagaimana anda atasi.

Masalah ini semakin menjadi jadi kepada saya ketika ini, sungguh teruk apabila terjadi di waktu kerja pagi dan petang. Subhanallah.


Terseksanya rasa, kopi pun tak jalan, bergerak pun tak jalan, asal duduk je mengadap skrin komputer, mengadap nombor, mata pun layu.


Entry ni juga hasil dari salah satu cara saya nak segarkan mata, Help meeeeee...





Lazatnya kalau dapat tidur kejap bawah meja cenggini...
Silap2 bila terjaga dah pagi keesokkan harinya
Naya hihihi

2 comments:

Norhidayu Abdullah said...

dulu masa dduk kat opis 'penthouse' aku selalu buat mcm ni
opis skrg jgn harap

» NAJA « said...

heh dah penthouse okehhhh
harus la comfy kan mata nak terkatup je kan