Monday, February 18, 2013

Semangat

Assalammualaikum kepada yang membaca
Salam semangat hari Isnin

Mana tak semangat kan, saya cuti 9 hari okeh
Ini pun 1st day kerja, tunggu big bosses semua mari ofis, bakar mercun, tunggu naga, amek angpow dan maybe 1/2 day lagi. 
Sigh..

Sungguh bermakna raya cina kali ni.
Alhamdullillah. Walau daku menolak 2 rezeki yang tiba, tapi Allah tetap ganti dengan rezeki yang lain. Sungguh bersyukur.

Simple je percutian ke PD again kali ni di Corus Paradise Apartment, the rest dok rumah basuh baju tak renti2, re position furniture, kemas buang2 barang segala.

Even hari Khamis kena masuk ofis kejap on call utk projek KETENGAH, 2 3 jam pun bos bagi angpow lagi, syukur...balik tu zasss terus ke spa di midvalley..lama weh tak pergi spa ada 8 session lagi tak habis2..Saya mahu bagi orang points saya mereka tak benarkan, nikmatnya lama tak berspa bagai..

So hari ni hari masuk kerja semula. Ada perkara yang mendebarkan sedang in progress. Saya telah mohon bantuan doa talian hayat dari kawan saya yang menunaikan umrah kali kedua - cik Iszuanie kita..moga doa nya makbul Allah murahkan rezeki kami sekeluarga. Sungguh berdebar.

Untuk elak asyik fikir berdebar, selepas 5 tahun kerja kat sini, tadaaaaaa saya telah dapatkan si pink yang comel. Speaker computer saya di ofis. comel kan? So senang nak dengar bacaan Al Quran pepagi, dengar lagu dan selebihnya layan drama bersiri ulangan. Ha ha ha ha..


No comments: