Wednesday, December 28, 2011

Apa Dalam Beg QQ :-)

Hehe gambar terperam sebab malas. Saje suke suke je ni masa ni tak boleh lena malam sebab siang dah sedap mentidor kan diri serupa malam. So siap kan beg susu QQ utk esoknya pergi school.

Ada dua beg 1 beg baju dan lampin dan toiletries dan 1 lagi beg utk susu dan makanan. Parents lain aku tengok ada yang melenggang, ada yang bawak 1 beg kecik je. Macam mana diaorg arrange barang anak2 ek aku tak reti pulak nak sikit2 beg. Mungkin aku lagi suka by daily basis macam ni sebab aku boleh pantau macam2.

Dalam beg susu ni wajib ada 4 tier susu yang selalunya akan habis semua, (QQ kan monster susu), 2 botol, sebekas biskut (tu nampak tak biskut bintang haritu hehe, air masak atau seminggu 2x ribena, buah (kadang2 oranges, pisang, atau papaya)dan berus gigi + ubat gigi...Tepi tu pun ada biskut beras dalam pack kecik tu. Ha ini la antara kerja aku tiap2 hari 5 hari setengah seminggu. Kalau rajin lagi masak mihun ke, nasik goreng telur ke, sandwich ke bagi kat dia, kalau malas singgah kedai beli Gardenia jagung 7 posen tu.

Tapi bila kita buat sendiri semua nya memang lelah, memang penat, tapi semua itu diiringi doa untuk anak kita kan, tidak lupa tiap kali letak susu ke letak biskut ke masak apa2 untuk anak pasti ada doa mengiringi. InsyaAllah anak yang soleh dan baik budi pekerti kita perolehi..Amin....






No comments: