Wednesday, May 18, 2011

Air dan Udara

Duit skrg laju macam air kan. Pecah $50 rasa sekali hembus nafas boleh habis.  $50skrg macam $5 je kan. Apa mau buat celik mata cari duit tutup mata pikir duit...semua duit. Apa daaa dah jadi macam hamba duit pulak. Kekekkekee...

Kalau banyak duit saya mahu pergi jalan2 tempat orang (sebelum itu dalam hati berdoa agar suami menjadi suka jalan instead of ngadap Discovery Channel :p). Tapi belum sampai masanya lagi ada duit terluang luang yang boleh buatkan saya pergi sana sini beli itu ini tapi rasa bersalah alamak gaji aku short la bulan ni hahaha.

Seronok skrg tengok orang jalan2 sejak ada pakej tambang murah kan. Tak kire la murah ke tak janji sampai kan. Saya pun naik syok jugak sebab dapat macam2 buah tangan :p. Orang memberi kite merasa ye tak..Nanti bila tiba masa saya jalan2 saya ada duit tanpa bersalah saya beri pada awak2 semua yang telah memberi kepada saya kan. Saya ikhlas. :-)

Ok skrg mahu doa banyak2 supaya jadi kaya raya...

No comments: