Friday, January 8, 2010

Pls. say goodbye ...

Untuk pertama kalinya setelah hampir 2 tahun bersama blacky, tuans (2 orang) telah bersetuju mencapai kata muktamad akan menukar sesuatu terhadap blacky demi kepentingan dan kebaikan sejagat..Gitewwww!


Mana ada apa2 lah..Akhirnya setelah blacky selama ini 'meminum' minyak merah kuning..sekarang blacky officially sudah tukar kepada 'minuman' biru merah. Tak ada sebab lain prestasi pun ok selama ni..cuma mungkin enjin brand blacky agak tidak sesuai (refer to certains auto forums) dan yang PALING penting dia tidak ada REWARD CARD sendiri yang hanya mengharapkan BONUSLINK yang SANGAT TAK BEST tu yang aku rasa dah beribu ribu duit untuk minyak ketiga tiga kenderaan milik kami ke situ tapi points masih tak sampai 5k!! Guwa hangin betul laa! Dah la nak redeem barang2 semua tak kurang dari 10k..


So dengan ini..welcome:


Dan GOODBYE to:




** Maaf minyak hijau putih, hijau merah, oren kuning masih belum mendapat tempat di hatiku.

3 comments:

Sal Abdul Rahman said...

mmg! kak wati mmg pengguna setia esso. dh byk kali dyer kandor beras faiza ngan minyak masak bwk balik sbb tebus point esso..berbaloi2!!

» NAJA « said...

compare antara petronas & esso tah kenapa aku tak 'in' lagi sama petronas padahal stesen nyer banyak kan...dan ada kad mesra..

huhu..lepas ni dah berangan nak redeem tv..voley? hahahha

DedDy AdaM said...

pakai jek minyak kelapa sawit..boleh tebus kat ladang ayah i.1000 pts boleh redeem 2 tandan kelapa sawit. ader berani? hahaha