Tuesday, December 29, 2009

Stress Environment

Today office environment sangat stress dari awal pagi...If that day ada engine testing dengan pihak2 yang berkenaan sure semua orang dari atas sampai ke bawah stress selagi engine tu tak succesfully tested. Like today about half an hour to go untuk finishing testing dan testing failed something berkenaan dengan wire ke hape aku pun tak mau amek tau..


Bile semua orang rasa stress, aku hanya menikus je la..Aku cuma stress dengan YM Beta aku yang dah 2 hari buat hal. Hahaha..Kenapa selalu macam gini yek..Bila orang tak stress, aku stress bagai nak gile mengadap documentation tender aku..bila aku senang hati, orang lain muka ketat padat dan sendat mengadu2 thru interkom ke apa segala kat aku..Hahaha..Relax chill chill kakak kakak abang abang..

Cepat la segera pukul 5.30.Aku mahu beli mee, beli taugeh, balik masak mee goreng basah..lagik bagussss!! Cerita makan lagi bagussss daaaa..


credit to sapepunyatah fotopages

No comments: