Monday, July 13, 2009

Thanks Anyway :)

Siapalah saya kirenya untuk menolak pelawaan orang yang ingin membelanja saya sekeluarga (Sekeluarga stand for saya dan suami :p)

Kenapa perlu saya declined kerana destinasi itu adalah yang telah di persetujui oleh saya dan pembelanja saya malam sebelum saya raise up entry rindu makanan saya pada Sabtu lepas.

Siap mengoffer menjemput kami di pintu hadapan kediaman. Owh terharu dan terhebat sekali.Kalau anda?

Kerana selama ini saya hanya di William tapi setelah beberapa faktor membuatkan saya tidak lagi ke situ owhh walau hati rindukan hawaiian nye, namun setelah melepasi malam tadi kami tidak akan kembali ke William lagi kerana Murni mempunyai deskripsi dan aura aura kehebatan nye mengatasi William. Namun saya tidak akan menidakkan bahawa Hawaiian di William is the best in the entire world (entire world adalah perkataan paling di ingati dalam banyak banyak lirik lagu MJ yang telah dikoirsumbahsingkan oleh saya dan classmate di klasik 96 dan 97 di mana saya telah di arahkan oleh Fikri Hairiri untuk buat suara soprano.Apakah??) Sungguh.




Dan sekiranya encik telah menggreenlightkan kesedapan Mango Tulen Blandednya..maka investment kami di situ akan bermula bila bila masa lagi.

Terima kasih kepada pembelanja. Saya tak mahu letak muka muka pemakan. Sekian

3 comments:

nizam_5282 said...

Wahhh... Pegi tak ajak siot...

Anonymous said...

eh ni murni ke williams..blur jap aku hehe..murni kan? tgk botol air dia tu dpt agak dah..

aku dah lama siot tak singgah sna..last pegi tahun 2006 kut..ke 07 masa awal2 berpacaran dgn sang suami hehe tp dia tak kenan kut tempat tu, maybe ramai chinese..

williams aku taknah try lagi..

» NAJA « said...

Mazli - Eh eh eh!!!


Mieza - Murni. William dah lama kena banned.