Wednesday, July 15, 2009

Notes to remember...(Specially dedicated to orang yang nak kawin dan bertunang juga :-)


Baca ini...

Click to zoom la kalo rabun tak nampak..

See...bukan pendapat aku sahaja..sudah tertulis buku ini..Orang putih pun ade rasa yang sama lah!...bukan tak boleh percaya semua..tapi nanti kite akan terlibat dalam satu perjuangan konflik dalaman dan mengakibatkan permasalahan tidak kira kecik atau besar di hujungnya nanti..Kindly take note ok kawan kawan!

2 comments:

Dayu said...

BETUL..BETUL
seb baik aritu yg offer segala macam tu sudah dipercayai hasilnya
maka hati percaya
serah sepenuhnya kat depa
alhamdullilah..
puas hati...

huhu..konflik menyediakan majlis perkahwinan adalah sama tak kira bangsa dan rumpun
cara dia je berbeza

» NAJA « said...

sebab nanti masam muka lepas habis majlis..selagi mampu, kite serahkan pada orang luar saje..