Thursday, July 30, 2009

Hello

Selamat Hari Khamis everybody..



Since last week tak ade update ape2 pon pada blog kan. Entah aku pun tak tau kenapa macam pandang sepi je blog ni..Pandang kosong..Mood 2 3 menjak ni swing je..Aku sekarang pada tahap yang aku rasa aku senyap je tak borak2 sangat adalah pilihan yang bijak..Diam dan rasa tenang saje..Rasa malas nak cakap cakap dengan orang. Rutin harian laju je berjalan..Dari pagi bangun kemas dapur buat air pergi kerja buat kerja makan hati balik rumah masak tengok tv (malam dah macam tak berminat nak online), dan tido dengan awal umpama zaman Jepun.


Sedar tak sedar masuk je bulan depan almost a year aku mencari rezeki kat sini dan entah kenapa hati aku 2 3 menjak ni menjeruk betul rasa dengan karenah sesetangah pihak kat sini. Makan hati!! Di sebabkan aku tade mood nak borak2 panjang dengan orang..so aku selalu je la CDH (carut dalam hati) dan bermonolog sendiri dalam hati..
Mungkin sebab selama ni aku sabar dan banyak nak pikir benda lain so aku tak lah rasa tekanan sangat dan tak layan sangat tekanan..cuma bila dah setel bab kawin takde ape nak pikir..Ha mula la pikir bukan2..So aku rasa tu la punca terjadi nya tekanan ini..Tapi tak jugak..sesungguhnya aku rasa macam dah tak daya nak buat2 semua keje keje aku..
P/s : Sue ko jgn pecah rahsia kat boss aku pulak :p



Kadang kadang kita je sibuk concern dengan masalah orang, padahal orang tak heran pun kalau kite ada masalah.Mood yang rasa tak best. Yang rasa macam lesu. Takde nak happy2 sangat..Mood diam lihat dan pasrah je. Ohh mungkin homesick juga aku ini..Takpe esok kalau keadaan mengizinkan aku nak balik..dah lama tak balik sejak kawin..Dulu bising2 busy tak cukup masa banyak nak buat uruskan kerja kawin, sekarang dah selesai rasa teramat boring yang mana weekend dah tak tahu nak buat ape..



Lesu nye aku...

4 comments:

Anonymous said...

ko punya mood swings pon tempias kat aku..aku pon dok rasa camtu je lately ni..

» NAJA « said...

mieza...

kire aku influence ko lah ni ye..rasa lesu sangat..malas nak pikir berat2

Sue Mommy Cinta & Airis said...

ekekeke rasa no tepon bos ko tue aku ade lg kot..huhuhu

» NAJA « said...

sue...


kalo dia marah aku pasal ni..ko rasa2 dia tendang aku suh benti tak? hahaha padan muka dia suruh dia wat quotation sendiri..hahaha tapi reti ke dia tu pakai pc? hahaha