Thursday, June 25, 2009

Mana nak cari?

Ayam goreng gajus? Ade ke ayam goreng gajus?
Ala ayam yang goreng pastu letak sos tiram pastu macam ade buah gajus tu?
Ape nama masakan tu ye?
Mana aku nak cari? Rasa cam sedap pulak kan..

6 comments:

nizam_5282 said...

Beli ayam goreng KFC suda. Pastu beli gajus... Itu namanya ayam goreng gajus...

» NAJA « said...

say no no no to KFC pls..
sangat jemu..

btw, bukan turn ko belanja aku ke?

Dayu said...

alah naja
buat sendiri je.. goreng ayam..
gaul2 skit ngan segala jenis sos, lebihkan sos tiram
pastu tabur gajus..
jadik sudah...

ni nape teringin tiba2 ni??

» NAJA « said...

ahahaha gitu eh..ok nanti nak try..
btw gajus nye nak beli jenis ape, dan nak kena rendam ke dulu? naif giler aku nih ttg dapor!!

nothing..saje je teringat..belum pape lagi ok..tunggu u dulu:p

newlifenewbeginning said...

nak carik senang je..ko google je hehehe..

» NAJA « said...

Huwwawawa korang smua ni perli aku ok..

Aku bukan nak cari resepi..

Aku nak cari kedai jual menu ni..


Huwaaaa nangis...