Wednesday, June 10, 2009

Foolish Game! and almost Game Over!

Kesinambungan dari Entry ini
and it is almost to the end! almost to GAME OVER.
kalau main game, game over means what? Habis nyawa dan mati dan tamat riwayat kan!
Yada yada yada..it is happen to me babeh and it's not fun anymore!!!!


Sila percaya dan ini perlu di beri kepercayaan penuh bahawa until now which 3 days before my reception day in JB this coming Saturday, aku tak melihat lagi bayang baju aku.
Lagi berita bertambah buruk everyone in that particular business hilang tanpa tahu mana kubur nya. Lesap. Sunyi. Ghaib. Mati di langgar lori kah? Mati rentung di panah petir makan duit orang kah? Mati di timpa pelamin buatan sendiri kah? Mati tertelan jarum masa jahit baju pengantin kah? Mati di sorok bunian kah? Mati di rodok keris pengantin lelaki kah? Once again, it is not funny at all pondan!!


I dont even have any idea or backup plan sebab otak aku dari malam tadi macam kejung tak boleh fikir and just cry cry cry! I dont even bother if tak ada bilik pengantin, tak ada pelamin, tak ada potong kek, tak ada makan beradab...
but pls...pls..pls..aku merayu dengan kamu manusia manusia berkenaan
Just gv me 1 pair of baju pengantin..sudah cukup buatkan aku senyum lega..
Cried out loud!!!!!





Sungguh lemah aku kali ni berdepan dengan dugaan. Aku tau ini dugaan antara yang terhebat berlaku dalam hidup aku. Kalau benar tidak ada apa - apa yang berlaku dan semuanya akan miracle esok. Syukur..dan sekiranya tidak bagaimana?


Tak ada apa yang boleh menggembirakan aku saat ini..kecuali aku dapat menyentuh sepasang songket berbunga emas merah hati milik aku...:c :c :c :c



2 comments:

Sal Abdul Rahman said...

saba nok..saba..
aku doa sgt2 sumer nya akan ok!
AMIN..

nizam_5282 said...

Wah layan... Sabo ajelah... Head bangin please...