Tuesday, April 14, 2009

Flashback Memories..my E Day 090308

Bila Elly yang tgh berdebar nak tunang weken ni mintak aku email kan gambar2 tunang aku kan..
Baru aku perasan, dalam blog aku takde pun gambar tunang aku..
Semuanya kat fotopages aku lah, berkepuk kat sana..
Tetiba rasa cam nak letak jer buat memori seketul dua kat sini kan..Mana tau nanti blog ni sampai ke beberapa generasi aku kan..:p


My Lovely Parent






Ini adalah guwa!





Fondant cake sponsored by my BFF




Selepas di sarungkan cincin..:p





Leader of segala hantaran from my side.





My future in laws






My gojes future MIL. Nampak soooo young kan..




Siapa ini? Siapa? Siapa?


Makan time!



Tu je la malas nak upload dah..tak tau la internet slow ke or size gmbr besar sgt..






4 comments:

Unknown said...

akhirnya
naja expose gak gambar dia
yg 'siapa tu' tu lah en tunang kamu kan..kan...kan

*ngaku cepat
kekekekekekek

-mesranya dgn mak mertua *best*-

Anonymous said...

mekap itu sangat la lawa...
rupe paras u yg sbenar nye...dinch tau...kahkahkah...jgn marah kakak..nnt lekas tua

» NAJA « said...

Dayu - Frasa yang last tu perli ke betul2? Haha..
Itu la baru sedar dah dekat setahun berblog baru ni la ade muka sebenar Encik itu..

Momo - Perlu tak i melaser di petang hari?
Jwb nyer perlu lah kan..
"Sekurang2 nya i adalah wanita sejati tidak perlu ada transeksual di situ"
Kakakaa..
Jangan mara haa nanti botox cair..

Anonymous said...

kej tau ini kakak...
just to remind u...i bukan transeksual di sane ye.
i tulen lagi. tp...hanya i tidaklah mampu untuk mengubah kehendak-Nya.
gitew...