Sunday, March 22, 2009

سلامت برهاري ميڠڬو سموا..

بريحت له ڤواس ڤواس!

ماسيه اول لاڬي نق تيدور كن..ليڤق لا دولو..

بوكن تق اد چريتا نق اڤدات..

انته..چوما ايڠين راس نق مود سڽڤ ڤولاق سكتيكا..

ايڠينكن كتنڠن د ساعت ككوسوتن دان كسرابوتن تڠه نق بوات ڤرسديان ماچم ماچم سكارڠ ني..

ڤنيڠ!!!

3 comments:

Dayu said...

sgt lembab nak baca euousan jawi skrg]cmne nak isi borang nikah
ada isi tulisan rumu je kamg
dh lah tulisan tak lawa dah tulis jawi

naja, rileks
chaiiit,,kata org rileks
sendiri kelam kelibut

Anonymous said...

motif....? "slamat berhari minggu" dengan ejaan jawi????
hey...u ingat...i ni bute jawi ker?? please..
hahaha...bagus jugak idea bt entry dgn jawi kan...
-momo-

» NAJA « said...

Dayu - Kite rasa semacam jer kalo masuk any blog bride to be.. Rasa mcm banyak benda tak buat..Ke mmg rasa macam ni yek? Rasa dah tak tercapai akal fikiran nak pikir ape2 pun. dengan documentation nikah belum siapnye.Nasib my fiancee punye dah setel..
Dayu jgn lupa..Kat Johor ade interview taw..Bersedia ok!

Momo - Malu la kalo mengaji kat IIUM tak reti jawi! Kekekeke.. I saje nak test u mana tau dah berkarat ke kan..Aihhh :p