Tuesday, February 3, 2009

February 2009

Kembalians..

Lama sunyi blog ni. 9 hari aman tanpa perlu pergi kerja (cutilah!)
Semalam kembalian dari cuti agak blur nak arrange semula kerja akibat dari tak susun betul2 sebelum balik bercuti last week on January tu..Apapun..Selamat Tahun Baru Cina kepada kawan2 dan rakyat Malaysia yang sambut perayaan tu.

Perkara perkara yang di rancang untuk diselesaikan masa cuti agaknye 70% dah aku sentuh dan buat. Perbincangan demi perbincangan buat aku sesak otak nak fikir dan nak sentuh semua perkara. Kebetulan pulak memang ramai yang nak settle down tahun ni..Ramai ke atau kawan2 dah makin tua? :p

Semua perlu di tempah awal dan di rancang rapi. Since mak dah tak sesihat macam dulu, banyak perkara aku perlu ambil alih. Tapi syukur..mak dah ade peningkatan dan tak macam dulu sket..Lama2 nanti mungkin akan kuat balik..Aku tau dia tekanan memikirkan yang dia tak dapat nak take part sepenuhnya dalam proses occasion tu nanti.

Pilihan warna pun masalah jugak. Buat masa ni minat aku pada warna yang soft and calm macam Lovely Lace atau Tiffany Style. Nasib baik drama pilih tarikh light2 je. So doa aku semoga semua urusan di permudahkanNya dan sentiasa diberkatiNya..Back to my 2009 resolution yang mana aku tak idamkan majlis yang mewah dan glamour lagi exclusive, cukup sekadar satu majlis yang meriah, bermakna bagi semua pihak dan majlis yang diberkati..


p/s: Selamat hari Jubli Perak bagi pemerintahan Sultan Perak.

No comments: