Saturday, February 21, 2009




Just an ordinary choc moist cake..

It is from my Dear..

It is sooo yummylicious..

5 comments:

Dayu said...

from ur dear??
ur fiance??
is he cooking..ohhh amat bertuah
tunang saya??
tau nyer order saja
'yang, masak ni yang'
'yang..buatkan org kek ni yang'

tp seronok gak
dpt train dia masakan kita dr awal ka

» NAJA « said...

Hahaha agaknye ribut katrina la Malaysia ni kalau tunang saya turun ke dapur..Konsep dia -dapur-hak-wanita- gitu!
Alamak lepas kawin ni mesti asyik kene turun dapur la kan..Aduhh malas malas malas..Kalo hidup solo ni suka hati jer nak masak ke, nak tapau ke, tahan perut sebab malas masak ke, guna microwave masak megi la..Nanti dah tak boleh lagi gituuuu....HUwarghhhhhh...Kena jadik macam mak mak kite awal2 subuh dah bangun siapkan breakfast..Adoi pitam lah nanti!

amydala said...

hahaa...dun judge da book by its cover ja..skali dia turun x cukup ko nk mkn nnti br tu...

p/s: choc moist ko wat aku terliur laa ahkak.sok ko kna anto kat opis aku weh....

» NAJA « said...

alamak...guilty nyer mak rasa my..
InsyaAllah ade rezeki aku bawak jumpa ko nanti bebiler k..Sabar my sabar..

Anonymous said...

hey...u support israel ke makan mcd segale nye???
u tau...i dh lame berpuase dr memakan mknn yg menyokong penindasan israel ni...kezzziisss tau...
-momo-