Tuesday, December 30, 2008

Bersiaran langsung dari ofis..
Seludup modem dari rumah..
Laju pulak modem ni kat sini..hampagas sungguh..
Aku gumbira..Alhamdullilah..
Kegembiraan di saat kesedihan..
Dapat increment setelah di confirmkan..
Syukur sangat...:p


** Tengok baru je di reward kan..dah buat dosa kering balik kat boss seludup modem..:p

4 comments:

taichee~@! said...

Tahniah..
Alhamdulillah dah komfem.

Tapi kan, takkan la seludup modem ke opis mcm seludup ganja plak?

Hehehe..

Gua bwk chill je? (modem bukan ganja)

» NAJA « said...

yela sini semua pakai internal jer..benci betul..
tapi elok gak sebab bile ade internet ni keje jadik lagho la plak..asik dok berinternet jer..kurang sket fokus pada keje tu yg tak best tuh..

Sal Abdul Rahman said...

huwaaaa.. x dpt kubayangkn cemaner arr idupku tanpa internet???? tidaaaaaakkkk!!!!!!!

» NAJA « said...

tau xpe..rasa macam boleh gile..nasib ade modem boleh bawak mana2 jer..