Monday, October 20, 2008

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

Aku tak suka kalo bangun pagi rasa suram2 je...sendu2 jer..Ade masalah ke? Ishh mana ade yang berat2 pun..Perasaan ni je kot saje kacau2..Ke aku tak nampak lagi matahari menyinar2...Baru rasa semangat kot..


**Owhh..rasa macam ni tiba bila tengah2 bulan bila kegersangan menunggu gaji kot..:p

3 comments:

Just Nis said...

ada lbh kurang 2 mggu je lagi noks sblm gaji dlm genggaman..

aku paham perasaan ko tu..

hiks!

N₪A₪M₪L said...

ni sebab raya overdose lah ni...Aihhh..ramai yang sangap nih..Keke..

Suri said...

betul la.. cam forefver lak nak tunggu gaji bulan ni... adoih la.. abis pokai diriku ketika raya...