Monday, July 21, 2008

Badminton di petang hari..



Hehe main badminton lah plak, apesal tak percaya?? Hello i dulu suka bersukan tau tak! Cuma sekarang di zaman teknologi canggih ni i rasa tido n makan lagi sedap.. Haha matilah statement obesiti..
Saje main2 di padang dekat dengan rumah aku di waktu petang..idak ler sampai nak sewa2 court plak..

Best la pulak even mr.S suka benor main tipu..Tak masuk cakap masuk..Terduduk jugak dia kalo aku smash..Haha matilah bulu tangkis sedozen RM5 jer...2 kali pukul dah kuncup..

Enjoy jugak la..nanti minggu depan nak g main layang2 kat highway sampah tu pulak lah..Aleh highway sampah ni bukan dekat ngan umah ko ke? haha..

5 comments:

hyfa hasan said...

hehe..
smlat brsukan ekk..ehhee

Najashukor said...

hehe..
ye ye selamat..

shahril aley said...

nama aku aley la
bukan aleh
suka suki je ko tukar
ermmm dekat gak la
tapi haruman itu jauh untuk dibau
hehehe....

dari ko main layang2 masa petang
baik datang pagi bersenam kat sana
best gak ramai orang pergi :)
boleh cuci mata weii

Suri said...

aaa bestnyer main badminton... i got no fren la nak gi main badminton... sgt bosan bila takde kaki yg minat sports ni.. damn!

amydala said...

aku dolu2 (zaman x beranak kecik) slalu gak join mak men n pak men aku bejohging kat sana...huhuhu. skang ni dah beranak kecik johging ataih katil jaa laa...hahahha. nk tunggu si kenet tu dpt kaki br nk pi main lelayang...