Thursday, June 12, 2008

Sehari Sebiji Buah :P

Hari hari mesti dapat sebiji buah dari Zie..
Zie itu adalah pemberi megi expired kat aku dulu..
Tapi dia hari hari mesti bagi buah kat aku sampai ade orang jeles:D
Aku kadang2 jer bagi dia ape2 yang aku ade..Segan jugak aku kan..
Orang berbudi kita berbahasa lah kan, orang memberi kite merasa, bukan macam satu umat tu..belajar jauh terbang ke awan biru biadap tak ingat donia..
Malas lah nak cakap pasal benda tak pekdah..
So..Hari ni ialah hari buah mangga..
Ya kami berdua hantu mangga..cuma aku suka mangga muda dia suka mangga manis..
Lepas ni dah takde orang nak bagi aku buah dah..


2 comments:

Suri said...

i love fruits!!!

Najashukor said...

me too..esp mangga with cicah2..slurppp..