Thursday, May 8, 2008

Rajin Sungguh aku..

Pak Ngah's soto yang marbeles

Cake celebrated @ PD

Cake from my officemates

Cake from my schoolmates

Lama sungguh tak hapdet blog..dah bersawang wey..Aku bizis lah sejak kebelakangan ni since dari last week on April..ade je aral n kerja yang menghalang aku hapdet..( yekye jer)

So ape2 aku ucapkan Happy Belated Birthday lah untuk diri aku nih..So this 26 years aku harap semua berjalan lancarlah..Just go with the flow sama macam tahun lepas..This year birthday aku dapat 3 bijik kek..kekeke nasib aku dah cakap awal2 kat mr.S aku tanak kek..kalo tak bertambah lah kolestrol aku.haha..Anyway aku suke lah..sape tak suka dapat kek besday banyak2 kan.ko jangan dusta nok! Hadiah? mak happy jer dengan hadiah2 tahun ni..tapi dah kertu2 ni hadiah2 tak de lah sgt penting pun..wish pun dah cukup buat aku happy..tapi this year nyer besday wishes mr.S bukan orang pertama..sedih sungguh saya taww..padahal masa tu dalam kereta boleh jer tengok jam kat dashborad tu kalo tak bawak jam tangan sekalipun! Encik smooth aka fiber jr aka nankai yang 1st wish i..tu kawan lama aku dari Maxischat dolu dolu masa GPRS free..

Tapi yang sweetnye first gift aku from mr.S ialah....gambar yg kat atas tu lah..aiyo apakah motif? Sebab aku suka makan kah? Sebab suruh aku belajar masakan Johor kah? apakah? Tapi itu soto memang mabeles u ols..bermangkuk2 aku bedal..belilah Soto keluaran Pak Ngah (promosi pak ngah ye).. Besday gift yang lain adalah...bukan ade benda lain pun..sama ada handbag or kasut..tu jer lah kesukaan aku pun..

So ni jer lah posting untuk birthday entry nih..

No comments: