Saturday, May 24, 2008

Hooray!!

Dear Nur Aiza,
According to Tracy, you wish to offset the notice period by utilize your annual leave balance. Therefore, kindly send us an email about your request and we will seek approval about your request accordingly once we receive email from your end.
Best Regards,
XXX
Human Resources
XXXXXXX Berhad
Tel:03-XXXXXX
Email: XXXXXX
Tapi refer to boss aku punye cakap masa aku submit tuh dia suroh aku full service 30days!! Gila ke hape sebab kalo aku full service thats mean keesokan harinya aku dah kena mula kat istana baru..Mau terlungkup aku di buatnya..At least give me rest sehari pun jadik lah..Aku dah merayu buat muka kesian tapi dia kata semua tu terpulang pada dia..Ok lah boss i tak kisah..Kalo tu permintaan terakhir u..:p.. yela datang cara baik..2 tahun kat sini punca rezeki aku takkan nak buat kerek plak kan..Lagipun ade baiknye kalo tak amek coti gak..Lebih lah sket gaji bulan depan..OT pun dah malas nak buat dah..takat sejam tu halalkan jer lah..malas nak berhassle2 bagai nanti..
Tetibe HR plak anta email gini dan aku plak dah reply cakap yang aku memang nak fully utilized semua balance coti aku..mane ade banyak pun..3 hari jer up to next month! Ha Ha..Aku kan very der consistance dengan coti coti aku..sebulan tak coti tak sah..lagipon co. aku ni kan guna pro rated system towards coti2 nih..bukan bleh suka suki jer amek semua kalo setahun entitled 18 hari pon blom tentu berguna!!
So harap2 boss akan approved lah request aku tu..Sesungguhnya aku sudah terbayangkan betapa nikmatnya if she let me go earlier...(mr.S ada ape2 plan tak?) dan aku dah terasa kehazaban peringkat terakhir sudah bekerja di waktu2 begini..

No comments: