Monday, November 5, 2012

Friend + Family Outing

Setelah mengalami beberapa masalah teknikal kami tak dapat berkumpul
Semalam boleh kumpul kembali seperti biasa. Syukran Alhamdullilah.Yiba yiba angreyyy!
Aktiviti makan2 lah apa lagi kalau dah berkumpul kan.
Sebab kami 2 (aku dan abang) je siblings yang kat KL maka lepas muka kami, muka kami lagi.
Destinasi pilihan ialah kawasan The Curve, Mutiara Damansara,
saja pandai ngelat aku pilih situ sebab dekat dgn rumah :p
mujur pun dekat, patut pukul 3.30 big boss sampai rumah tapi lecturer dia terlebih rajin boleh pulak habiskan kelas ngam2 pukul 4. Alahaiii.
Sampai sana terus je tuju ke Manhattan Fish Market.
Sebab kak Ana teringinkan lobsternya.
Kami order lobster cheese complete plater tu, pastu mushroom spaghetti dan seafood spaghetti, udang cheese apatah.
Ohhh my Allah. sungguh tersangat lah enak. Memang kenyang tersangat lah.
tambahan pula orang belanja kan :p
Berkat namanya tu. Tu yang sedap melampau.


Next turn, turn kami pulak velanja they all, ok insyaAllah no problem!
Kalau ajak ke The Curve lagi mau kena hampuk lah aku agaknya :p
Dah la Sabtu tu aku ke Curve juga dengan Super QQ makan2 dengan Cik Iszuanie kita. 
Tujuannya aku nak tengok2 wedding favor utk majlis adik aku tu sesambil bawak QQ jalan.
Makan banyak macam dekat 10 orang padahal 2 orang je (SuperQQ exclude dia mana suka makan)
Kita makan meatball, kita makan pasta vegetarian, kita makan caramel jelly, makan dark choc. cake yang dulunya Daim Cake so sad no more Daim Cake why ohh why Ikea??, makan mushroom soup with soft bun dan chicken wings! yey!
Hahahha betapa ku menyayangi kawasan Mutiara Damansara tu kan. 
Aku mmg tak suke nak ke area KLCC bagai or middle of the town.
Sesak tak sooooka okeh.
Nisbah kesukaan dia ala ala gini 1500kali Damansara = 1 KLCC kot
ha gituk sekali kan..

Apa apa pun syukur ya Allah..
Rezqi sama dikongsi.



No comments: