Friday, December 16, 2011

WonderPark Jusco Metro Prima




Seronok habis hero sorang ni. RM3 untuk 20minit tapi sorang je penjaga boleh masuk. Maka aku keluar lah tengok tengok barang dia dan Babahnya yang kat dalam..Habis puas hati dapat sepahkan bola tu semua memang tu kegemaran dia. Puas hati balik tido nganga mulut luas2 tak bangun nak susu pun letih puas hati punya pasal.

2 comments:

Noorul said...

budak2 ni sekali sekala dapat main kat luar mmg seronok abis...

Iszuanie Ilias said...

qhalyf grrr sateh nak geget