Monday, March 7, 2011

Happy 9 Months Qhalyf Rizqy

Macam mana mama boleh terlupa??
Fully occupied sangatkah semua ruang di otak mama??
Kesian anak mama..selalu tiap bulan mesti pagi harijadi mama akan kata
"Happy Birthday Alep" !!!!
Tapi takpe..tetap harini mama tak lupa kan...
Semoga Alep membesar bagai juara..yey!!
Diam tak diam dah 9 bulan anak mama..lagi 3 bulan kita boleh gantung balloons, makan kek, dapat goodie bag macam abang abang dan kakak kakak kat sekolah tu ye..
Balik ni kite pergi beli kek okeh! tapi mama dan abah yang makan banyak alep 2 3 cubit sudah..

Harap Alep boleh behave diri dan tidak crancky eksyen takmo kat orang lain dan boleh adapt situasi panas membara di sana okeh..Good boy Alep..



Alep dan Paksu kegemaran ramai

6 comments:

Mrs. GordoEdi said...

eeee comey betul si Q ni...nak cobit jer rase..hihihi

wardah said...

hi Naja, happy 9months to Qhalyf.

Sentuhan Kasih said...

hensem nya alep ..

» NAJA « said...

tenkiu semua - dari alep :-)

Sal Abdul Rahman said...

Alep, makan kek jgn lupa ajak bayam.

IbUGojESss said...

alep...jgn lupe aeem juge! hehehe...jom celebrate besday sesame nnti...hihihi