Wednesday, December 22, 2010

Kempen Diet

Dengan ini kami berdua (suami dan isteri) berikrar tidak/ kurangkan makan malam.
Ini adalah mungkin solution/method yang pertama kami mahu cuba kerana kami rasakan ia adalah punca penyumbangan lemak yang MAHA HEBAT sekali.
So kami mahu mencuba. Sebab kalau kami makan malam, makan sambil bergosip ianya lazat sekali sepinggan takkan cukup. Oleh itu stop makan, stop masak.

Walau aku tidak jumpa penimbang untuk bulan ini lagi, tapi aku cukup rasa amat sedih sekali bila baju2 aku mula ada yang dah jadi sendat, padat dan ketat dan membuatkan aku mencaci murka baju baju itu.

Tolong la nafsu makan pergi la kau jauh2 kat orang kurus tolong la jangan datang dekat dengan aku lama lama..Aku sedih dan tertekan macam ni.

11 comments:

Iszuanie Ilias said...

moga beroleh kejayaan kuikuikuikui

» NAJA « said...

kuikuikui juger...mau diet karbo seperti kamooOOooo

Noorul Imma said...

ja, beli la penimbang cosway. siap ada ukuran utk fat, musle,n water sekali... hehehe

IbUGojESss said...

bli meehoon byk2...b/fast mehoon grg, lunch mehoonsup, dinner mehoon tomyam! mehoon mengurangkan berat bdn anda! slamat mendietkan diri!

» NAJA « said...

imma..ngeri mau timbang sebenarnya kekekeke..

» NAJA « said...

betul ke puan gojeS? mihun tu bukan dari tepung dan karbo juga ke? kalao gitu mihun je la aku tiap masa yekk..

Mrs. GordoEdi said...

nak kurus jugak weh!

» NAJA « said...

Sue, ko menten je aku tgk. Cinta bf ngan ko kan..bf banyak2 nanti ko lagi senang nak turun..aih ko nak turun banyak mana lagi Sue?? aku banyak Sue berpuluh kilo...

Sal Abdul Rahman said...

podahhhhhh! mak dah banyak kali nok buat ikrar ni laki bini..haramm! wakakakakaka..

Iszuanie Ilias said...

wakakaakaka..... aku bab yah cakap haram mmg nak guling2 gelaks.......... adoi yah mmg xleh blah betul spoil mood

» NAJA « said...

Yah u know i know kan..kite kan jembalang makanan...only for 2 days tahu tak?

Manje - 5kg ye! siap kau