Monday, September 21, 2009

Kisah 2 hari sebelum raya..

Raya update!
2 days before raya while my home sweet home masih berpenghuni 2 orang (suami & aku) + my BIL yang cuti lebih awal. Jumaat plan nya mahu tambah bisekutt raya dan nak mingle around jalan TAR yang aku sudah angan2 kan umpama jalan ke hutan belantara sunyi dan aman damai..Bergembira sehingga ke melepasi PWTC dah mula pelik.."eh manusia2 ni semua tak reti2 nak balik kampung ke" sebab nye jammed di mana2 jalan nak masuk Jalan TAR. Chisss angan2 aku tak sama lah kalo gitu yek..Dan merasa membakar kalori beribu berjalan dalam lautan manusia yang-beli-apa-tatau dan mengharapkan harga runtuh macam yang sama aku harapkan..merasa sondol vonttot orang dan di sondol hahaha..tapi harga mmg much much diff dari awal2 puasa lagi..bila dah setengah perjalanan lautan manusia tu aku dah menggagau cari exit..having our teh tarik dan pulengsss segera kerana my inlaws dari JB sudah separuh perjalan ke KL..
Ini malam sebelum raya!! Gile ko hari biasa cher ko wat sesuka hati parking gini!! Memang mintak pulut la kan!



2 gambar ni adalah Jumaat malam Sabtu yang aku ingat lega lega sekalik..hamekkk ko!


No comments: