Sunday, April 12, 2009


Heart nye dengan bedsheet ni semua. Gojes habis habisan beb!

Aku seperti biasa tak suka corak berbunga2 yang menampakkan semak dan lemas dan girlish.

Ah tak sabar nya mahu memiliki king bed sendiri..:p

4 comments:

Anonymous said...

eee....i heartnye gamab yg top right tu...(ala2 copy kate2 u ..heart)
i suke purple

Dayu said...

aussino mmg gorgeous!!!

nak satu!! tp dah beli jean perry
simpan je lah hajat tu
nanti dah ada katil sendiri
kita beli byk2 *byk duit ko dayu*

» NAJA « said...

Momo - Santekk kan mo! Dah tu tak reti2 ke? Takat puji kat blog jerk..Haha Kalo tak nak balut pun takpe, masuk jer dalam ruang peti sejuk tu kan besar..haha


Dayu - Elle punye pun santek santek kan..Kalo tgk kat parkson bulih juling mata.. Dayu kite ni buat masa ni bulih tgk jer la sambil juling2 kan mata..Bajet hanya utk kawin jer buat masa 3 4 bulan ni kan..Sian kite kan..Sob Sob sob

Anonymous said...

mmmmmmmmoooooooottttttttiiiiiiiiifffffff.......
hengat i nak kasik kat u yg mahal2 ke?? thats it....