Sunday, April 12, 2009

Entry Kenapa?

  1. Kenapa bile kite selsema pastu otak kite jadik cam lambat nak pikir2? Pastu kita rasa cam pekak separuh?
  2. Kenapa ade sesetangah orang tu asal kite tgh ngumpat,dia mesti ade di mana2 dan tiba2muncul? Hahaha ade magis kah?
  3. Kenapa ade orang itu sudah berulangkali saya ingatkan bahawa tarikh kawin saya adalah 31 Mei 2009 tapi dia masih lupa, adakah dia terlalu memikirkan jenis peti sejuk apekah yang mahu di hadiahkan kepada saya? Hahahaha i miss u dude! Kenapa saya hanya mahukan kerawang di AI tapi saya tunggu dan tak muncul..Ye tak pe saya tetap menunggu kerawang saya walaupun selesai majlis saya nanti..Hahahaha **matilah aku kene lazer nanti!!
  4. Kenapa mata saya ini masih tidak dapat menerima seadanya kekurengan yang berlaku terhadap satu item di majlis saya. Saya begitu sedih kerana terlalu hampa kerana apa yang saya harapkan tak jadi pun. Sampai tunang saya cakap " U ni beria nak nangis pasal tu kenapanye?" Beria dia cakap?? Chess sungguh sadis saya. Oh mata berilah sikit penerimaan yang baik terhadap item itu..
  5. Kenapa saya malas nak cuba buat sendiri ikatan reben berbunga ros di gift itu? Kenapa saya ini kerastangan sesangat sampai smua nak sub ke kedai?
  6. Tunggu kerana banyak lagi kenapa..Haha Chill Ya!

3 comments:

nizam_5282 said...

Yela, nanti aku kasi... Hampeh lu....

Anonymous said...

entry kenape no 3 tu...ala2 mcm tempias sket je kt i {dapat menangkap payung dgn segera}...tp....bab beli peti ais tu, definitely not me la kan nok...kah7x.

» NAJA « said...

excuse me sir,
Definitely it is for you okeh! Haha