Sunday, November 9, 2008

Verangans...

Semua orang ade impian dan angan2 kan..Aku bukan tak suke berangan..Suka gak..Cuma aku kadang2 suka buang jauh2 sikap berangan2 di awangan ni.Sikit2 ok la kot..Sebab anganan semua best2 belaka, tinggi2 belaka..Tapi yang menjadikan aku takut nak berangan ye la bila angan2 aku tak sampai aku frust..dan menjadikan aku takut n malas lagi nak berangan yelah perjalanan nak menuju puncak anganan tu mesti susah punye..Benci aku susah2..Sakit paleotak aku...Ish ape aku melalut ni kan..Tapi kalo takde angan2 or impian ni macam hidup takde halatuju lak kan..Angan2 ni kan kadang2 jadi mcm pembakar semangat untuk terus ke depan!

Impian aku ape ye?
Aku nak jadi anak yang buat mak n abah aku happy je..
Aku nak jadi pekerja yang menyenangkan hati boss aku..Aku nak kerja dgn ikhlas & sungguh2..
Nak tambah pendapatan aku..Bisnes kecik2 or part time ape2 jer..Nanti tak la anak2 aku hidup susah..
Aku nak wedding aku nanti berjalan lancar dan meriah 2 2 side..Perkahwinan yang di berkati Allah dan berkat dari family dua2 side..
Aku nak ade famili sendiri yang best dengan Encik S..ade anak2 yang bijak dan sihat dan cumil2..
Nak beli rumah...
Nak kerja dari rumah jer tak yah g opis punch card2 dah..

See..tak tinggi sangat kan angan2 aku :p..
Tapi semua tu mesti ade halangan2 nye..kene kuat ni..Tak bleh jadi ni..

Ape impian korang plak?

No comments: