Thursday, June 4, 2009

Adoi penat

Penat kenduri tak hilang penat mengemas rumah pulak kena sambung..
Dah la barang banyak gile..
Nak buang sayang tak buang rumah bakal jadi muzium..
Nampak gayanya mr bola bola api sudah hint hint sipi sipi suh let go kat mudah.com.my
Adoi adoi adoi
Ni antara barang2 yang aku pening masa packing aritu..
Sekarang masih tersadai di rumah baru belum bersusun lagi..


Half of my shoes!!


Pengumpul kotak!


Kalau korang, korang buang ke buat ape nota2 cam ni? Aku tatau ar...


Half of my paperbag collection..berat cam batu bata

Mana nak letak ni wehhhh??

7 comments:

nizam_5282 said...

Bako je... Nyemak...

Ms.Silent said...

ha ha ha..kite same la..! kumpul kotak..paperbag..nota2 lama..eventhough xbelajar lg...tp cm sayang je nk buang kan! he he he

» NAJA « said...

MAzli - Sayang ar..ko ni..aku letak umah ko bulih? Umah ko kan ibarat stor hahaha

Ms.Silent - Memang! Semua terasa sayang..Tapi kes ni jadi kat orang pompuan jer i rasa..

eyswanie said...

weh tul2 sayang wei.. aku pun byk gaks... sayangnyer sure kawen nanti suani soh buang gaks cam mr.bola-bola api ko tuh... ades

» NAJA « said...

Manje - Memang! tambah2 kat dalam tu macam2 kite tulis..Kenangan lah..

Anonymous said...

nnnnnnnooooooooookkkkkkkk...
please..please..please...
tolong bg i u punye paperbag collection tuh...
i nak!!!!!!

» NAJA « said...

Nox..I ni bermatian2 kadang berebut nganmy sis tau..dia nyer paperbeg collection lagi dasat 1 almari!! Owhh itu lah kegemaran kami..Beli nak dgn i? i jual..Haha